نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جووینکو می ماند ، ملاقات برای پریرا / بررسی نقل و انتقالات یوونتوس

جووینکو می ماند ، ملاقات برای پریرا / بررسی نقل و انتقالات یوونتوس

یوونتوس برای فصل جدید چند بازیکن را بخدمت گرفت و گفته می شود در چند روز آینده تکلیف چند بازیکن دیگر که نام آن ها برای پیوستن به یووه مطرح می شود هم مشخص خواهد شد .

 

پس از مصدومیت موراتا که گفته می شود تا 40 روز دو از میادین خواهد بود ، اخباری در مورد تلاش دوباره یووه برای خرید بازیکن جدید به منظور جایگزینی موراتا منتشر شد . اما طبق اخبار یوونتوس هرگز برنامه ای برای پیدا کردن جایگزین برای موراتا ندارد و علاقه یوونتوس به لوکاکو ربطی به مصدومیت موراتا ندارد .

گفته می شود که یوونتوس بزرودی مذاکرات را برای لوکاکو ، بازیکن چلسی که در اورتون بازی می کند آغاز خواهد کرد .

 

بر طبق اخبار اسکای اسپورت ، یوونتوس مذاکرات مثبتی برای جذب پریرا داشته است و بنابراین انتظار می رود که طی ِ روزهای آینده هافبک اودینزه به توافق کامل با یوونتوس برسد و برای تست پزشکی وارد تورین شود .

 

اریک لاملا بازیکن تیم تاتنهام که مدنظر یوونتوس است و صحبت هایی در مورد آمدن او به یووه مطرح می شود در مصاحبه خود اعلام کرده است که هرگز حتی به ترک تاتنهام فکر نکرده است و با وجود مصدومیتی که برای او پیش آمده و پیشنهاد یووه ، او به هیچ وجه به فکر ترک باشگاه خود نیست و می خواهد در تاتنهام بماند . 

 

طبق اخبار اسکای اسپورت مسئولین یوونتوس تصمیمی برای فروش جووینکو ندارند و با توجه به مصدومیت موراتا ، مذاکرات برای تمدید قرارداد او به زودی انجام خواهد شد .

یوونتوس بشدت بدنبال جذب پریرا است و جوزپه ماروتا امروز برای فراهم کردن شرایط انتقال او ، ملاقاتی را با مدیران اودینزه خواهد داشت .

 

گفته می شود که پابلو اوسوالدو ، بازیکن فصل گذشته یوونتوس که بطور قرضی در یووه بازی کرده بود باز هم در ایتالیا به فوتبال خود ادامه می دهد و اینتر مقصد بعدی او است .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: